14. 11. 2018

Bellinda balíček :)

Vítam Vás pri dnešnom článku.

Opäť sa nám začína zima a aj keď veľa z Vás ju nemá rado ja sa na toto počasie nestážujem. Prichádza totiž moje najobľúbenejšie obdobie v roku a celkovo je taká super atmosféra. Tento rok som sa však rozhodla že chcem začať nosiť šaty a sukňe aj v zime a k tomu potrebujem nejaké dobré a hlavne teplé pančuchy. No a aj o tom bude článok, v spolupráci s bellinda som dostala pár kúskov ktoré vám dnes ukážem :)









Ako prvé tu mám bavlnené nohavičky dva kusy. V dnešnej dobe je problém aspoň pre mňa keďže mám pevnejšiu postavu zohnať dobre padnúce spodné prádlo. Buď ma to niekde ťahá alebo po pár opratiach sa nohavičky roztiahnu alebo sa začnú párať. Preto som si vybrala práve toto dvoj balenie v čiernej farbe. Nohavičky sa skladajú z 5% z elasténu a z 95% z bavlny. Páči sa mi okraj lebo je dobre obšitý a hlavné vrchná guma je o niečo širšia takže pekne drží na bruchu. Nikde neťahajú a pekne sedia. Sú pohodlné, na výber je z 3 farieb a to biela, čierna a telová. Cena je 9,59€ čo je za dva kusy super.






Druhá vec sú ponožky. Ja ponožky milujem a po pravde neviem si predstaviť Vianoce bez ponožiek a prakticky celé toto obdobie. Hrubé ponožky, kniha, čaj a deka to je moje. Tieto ponožky sú super, guma nie je moc silná, a sú krásne teplunkavé. Najviac sa mi na nich páči zadný detail s napísom soft. Ja mám čierno biele a cena je 3,59€.




Treťou vecou sú active slimmer bermudy. Tieto bermudy by vám za 28dní mali pomôcť docieliť štíhlejšiu postavu. Bohužiaľ u mňa nastáva ten problém že ich neoblečiem. Sú mi na stehnách úzke ale tak možno do leta ich aj oblečiem :D Cena je 3,49€ a ja ich mám v čiernej farbe.




Poslednou vecou sú zimné pančuchy. Ako mala som ich neznášala no teraz si bez nich neviem predstaviť zimu. Nosím ich hlavne keď niekam ideme na dlhšie alebo keď si dám sukňu či šaty. Preto som bola rada keď som dostala tieto nové. Z vnútra sú zateplené a príjemné na dotyk. Ja ich mám v tmavomodrej farbe ale nie je to moc vidieť. Hodia sa ku šatám, sukniam a dokonca aj k dlhým svetrom :) Cena je 6,99€.





Tento balíček ma nesmierne potešil :) Hlavne preto že majú aj väčšie veľkosti a príjemné materiály :) Dúfam že sa vám článok páčil :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...