17. 11. 2018

Farmasi objednávka


Ahoj

Dnešní článok bude o mojej objednávke kozmetiky farmasi Neviem či ste už o tejto značke počuli a ak nie tak farmasi je kozmetická firma ktorú v roku 1950 založil Dr. C. Tuna s rodinou. Firma vyrába širokú škálu produktov od pečujúcej kozmetiky cez dekoratívnu kozmetiku a vône až po čistiace prípravky do domácnosti. Ja som sa náhodou k tejto kozmetike dostala cez FB od jednej pani ktorá ju predáva. Na skúšku som si zobrala špirálu a následne som si spravila objednávku a zaregistrovala som sa ako predajca. No ale o tom všetkom sa dočítaťe nižšie v článku.



Začnem asi najskôr špirálou. Celý názov je Farmasi Zen maskara – predlžujúca. V prvom rade ma zaujala kefka. Z jednej strany máte štetiny dlhšie a z druhej kratšie. Vďaka tejto kombinácii by mala kefka zachytiť aj tie najmenšie mihalnice. Na internete je veľmi ospevovaná preto som vám ju nafotila. Na prvej fotke mám mihalnice odmalované, potom som ich pretrela s kratšími štetinkami a na tretej fotke sú použité obe strany kefky. Za mňa to až taký super objav nie je. Nie je zlá to netvrdím no mala som už aj lepšie. Ale tak zase cena 3,49€ keď je v akcii je super ale napríklad plnú sumu by som za ňu určite nedala. 







Druhou vecou je Farmasi Zen pressed powder v odtieni no 01. Ako toto bola láska na prvé použitie. Jeho cena je 1,99€ v akcii. Krásne vonia a super sa zapracuje do pokožky. Robí super finiš. Takže za cenu nie je o čom premýšľať.





Poslednou vecou na tvár tu mám Farmasi facial cleanser čistiaca voda na mastnú pleť. Táto voda mi vonia ako okena :D Je super má skvelé účinky ale vážne ako okena :D Obohatená o výťažky z citrónu a aloe vera, jemne čistí a sťahuje póry, zatiaľ čo udržuje rovnováhu pleti. Jemne upokojuje pleť a poskytuje zdravší vzhľad. Nepoužívam ju síce dlho no má skvelé účinky. Pleť je po nej rozžiarená a pekne vyčistená. Cena je 3,99€ za 280ml.



Prvý krát som skúšala tuhý šampón a zistila som že asi nebudeme kamaráti :D Zatiaľ som ho skúšala len raz ale po umytí som mala horšie vlasy ako predtým :D Jedná sa o Dr. C. Tuna mydlo na umývanie vlasov s cesnakom. Mydlo s cesnakom na matne vyzerajúce a poškodené vlasy. Jemne čistí a zanecháva hodvábne jemný pocit na pokožke s príjemnou vôňou. Čo sa týka vône tak tá je úžasná. Strašne mi niečo pripomína ale neviem čo. No a k šampónu tak mu dám samozrejme ešte šancu hádam sa skamarátime. Cena je 2,99€.




Predposlednou vecou je Dr. C. Tuna Deo Roll – On s čajovníkovým olejom je vyrobený zo 100% čistého esenciálneho oleja z austrálskeho čajovníka. Roll – On efektívne kontroluje tvorbu mikroorganizmov, ktoré spôsobuje telesný zápach v podpazuší. Tu nastáva jedna vec. Ak vám nevonia tee tree tak toto nie je pre vás. Ja s touto vôňou nemám problém takže som si ho na skúšku objednala. Cena je 3,99€. Jeho výdrž je priemerná, samozrejme že sa spotíte no jeho vôňa zápach stále zakrýva. 




No a poslednou vecou sú vzorky. Mám tu od make upov cez masku až po šampón.









Dúfam že sa vám článok a páčil a možno vás táto značka aj oslovila. Na facebooku nájdete veľa predajcov tak neváhajte nejakého osloviť :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...