7. 11. 2018

Objednávka na notino.sk


 Ahoj

Ak ma sledujete na instagrame tak viete že si veľa krát objednávam zo stránky notino. Dôvod je jednoduchý, ak sa zaujímate o kozmetiku tak určite hľadáte aj vy čo najvýhodnejšiu cene pri nákupe viacerých výrobkov. Ja si najviac objednávam z notina hlavne vosky a votívky yanke candle. A tak tomu nie je ani v dnešnom článku.








Začnem asi kozmetickou časťou. Ako prvý tu mám lesk na pery od nyxu v odtieni 08 Doll Pink. Od nyxu mám pár leskov a rúžov a som s nimi spokojná. Pigmentácia je super a výdrž priemerná. Tento lesk mi dokonca pery aj trochu hydratuje a cena je 2€ čo je super. 




Druhou vecou ktorú tu mám je catrice ceruzka na obočie s kefkou v odtieni 040 don‘t let me brow‘n. Síce mám tmavé vlasy no nemám rada tmavé obočie a ani mi to nejde. Odskúšala som veľa značiek, veľa ceruziek, gélov a aj tieňov na obočie no nemohla som nikde nájsť farbu ktorá by mi vyhovovala. Buď bola moc tmavá alebo zase moc bledá. Až som objavila túto ceruzku. Má 3 odtiene a tento strední som si zamilovala. Super sa s ňou pracuje, nie je mastná a vyplní len to čo má. Ak si obočie prebehnete kefkou a potom ešte priesvitným gélom tak vydrží farba celý deň. Cena je 2,90€. 




Treťou vecou je freeman feeling beautiful antistresovápleťová maska. Táto je konkrétne z minerálmy z mŕtveho mora. Maska je určené na všetky typy pleti, uvoľnuje nečistoty v póroch a sťahuje ich, hlboko hydratuje a vyživuje, navracia pleti pružnosť a pocit pohodlia. Po pravde ešte som ju neskúšala ale na masky freeman som počula len chválu. Cena je 1,25€. 




 Poslednou kozmetickou vecou ktorú tu mám je eos. Áno som „ovca“ a neodolala som. Ja mám vôňu coconut milk. Všetci dobre vieme aké bolo a možno ešte aj je haló okolo eosov. Všetky sme ich museli mať. Toto je môj prvý a poviem vám je fajn, vôňa super, hydratácia fajn, super je pod matné rúže ktoré dosť vysušujú pery. No pri cene 4,80€ by som sa radšej ešte poobzerala po niečom inom. Je fajn no môj favorit je skôr balzám na pery Bioderma. 



No a teraz prejdeme na moje milované yankee candle. Ja som ich veľký milovník a zástanca. Našla som veľa iných voskov no žiadne mi nevoňajú práve ako yankee. Keďže sa blížia Vianoce tak som si doobjednala vianočné votívky a vosky. Prvú tu mám red apple wreath. Príjemná jablkovo škoricová vôňa ktorá mi neskutočne pripomína vôňu jablkového koláča. Cena 2,45€. 

Druhú votívku tu mám christmas garland. Táto vôňa mi veľmi pripomína borovicu. Je to veľmi špecifická vôňa a vracia ma do čias školy keď sme na praxi pomimo iné vytvárali aj vianočné svietniky a pod. Cena je 2,39€.




Treťou votívnou sviečkou je snowflake cookie. Po pravde neviem kam ju mám zaradiť je to veľmi zaujímavá a zvláštna vôňa. Cena je 2,19€.


Štvrtá a zároveň posledná votívna sviečka je the perfect tree. Toto mi vonia presne ako živý stromček ktorý prevoňia miestnosť. Cena je 2,52€.


Mám tu ešte dva vosky. Jeden je christmas memories ktorý vonia ako vianočné medovníky od mojej mami. Vracia ma to do detských čias keď som behala okolo mami a ujedala som jej ich, všade sa šírila krásna vôňa. Och to sú tie najkrajšie spomienky. Cena je 2,66€.






Druhým voskom je christmas magic. Ktorý momentálne nie je na stránke dostupní. Neviem prečo ale strašne mi to pripomína takú tú vôňu keď prídete domov uzimený z vonku, spravíte si teplý čaj, ak máte kozub tak si zapálite v ňom oheň alebo ak nemáte tak aspoň sviečku, zachumlete sa pod deku a buď si čítate alebo si pustíte nejaký dobrý film. 

Poslednou vecou je vôňa do auta pink sands. Je to taká sladšia vôňa ktorá prevoňia krásne auto. Pre niekoho je moc sladká no mne vyhovuje. Cena je 3,49€.



No a to je z mojej objednávky všetko. Mám pre vás prichystaných ešte pár zaujímavých článkov a potom by som sa rada pustila aj do pár vianočných ktoré som minulý rok nestíhala :)

Majte sa krásne :) Pá










Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...