21. 11. 2018

Milva balíček

Ahoj

Dnešní článok bude tak trochu o pleti a pokožke a tak trochu o vlasoch. Kto ma sleduje už dlhšie tak vie že som v minulosti spolupracovala s milvou. Bola som s ňou spokojná takže keď mi zaslali ich novinky bola som rada že ich môžem otestovať. Všetko som si vyberala sama takže sa môžeme pustiť do recenzie :)




Asi začnem najskôr vecami na vlasy. Ako prvý tu mám milva šampón s extraktom cesnakua chinínu. Unikátna kombinácia extraktu cesnaku a chinínu podporuje stabilný rast vlasov a zastavuje vypadávanie. Natrvalo spevňuje korienky vlasov, utesňuje vlasy, robí ich objemnými, silnými a krásnymi. Zlepšuje samotnú štruktúru vlasu. Extrakt cesnaku odstraňuje škodlivé toxíny z pokožky vlasov a zlepšuje zdravie vlasov a vlasovej pokožky. V prvom rade vôňa je úžasná. Aj pár dní po umytí sú vlasy voňavé a lesklé. Dokonca sa mi začali aj ľahšie rozčesávať. Menej mi vypadávajú a stačí vážne malé množstvo šampónu aby som si dôkladne vlasy umyla. 



Druhou vecou na vlasy je milva chinínová voda s kofeínom. Vlasová vodička chinín a kofeín proti vypadávaniu vlasov je špeciálne vyvinutá formula na prevenciu a zastavenie všetkých foriem vypadávania vlasov. Špeciálne vybrané ingrediencie dlhodobo regenerujú vlasy, zlepšujú krvný obeh vo vlasovej pokožke, zabraňujú vypadávaniu vlasov, hydratujú. Má priaznivý účinok na vyčerpané vlasy so štiepiacimi sa končekmi a zvyšujú hustotu vlasov. Počas leta boli moje vlasy veľmi zaťažené. Predsa len vysoké teploty, slnko, klíma, pot im moc nerobilo dobre. Ostali veľmi suché, zle sa rozčesávali, vyčesávala som si chumáče vlasov. Preto som sa rozhodla v októbri skočiť ku kaderníčke, dať dole zhruba 10cm a dodať im hydratáciu a menej ich zaťažovať. Táto vodička je super práve v tom že stačí pár vstreknutý a dobré vmasírovanie do vlhkých vlasov a je po probléme. Skvelo mi hydratuje korienky a prevoňia vlasy. Ja ju používam po každom umytí vlasov aby som videla čo najlepší účinok. Snažím sa vlasy umývať skôr predvečerom aby som nechodila spať s mokrou hlavou, nefénujem ich, nežehlím ich a dokonca ich nosím viac rozpustené ako v gumičke. A svet div sa v kombinácii so šampónom a vodičkou to je celkom fajn kombo pre moje vlasy :)



Od vlasov prejdeme na telo. Mám tu 3 produkty a ako prvý tu je milva sprchový gél relax. Relax je sprchový gél s horčíkovými soľami pre relaxáciu a odpočinok tela počas kúpeľa. Vďaka široko otvoreným pórom pokožky sa horčík, pri kúpeli maximálne absorbuje do pokožky, uvoľňuje svaly a upokojuje nervový systém, pomáha pri každodennom strese, úzkosti a podráždenosti. Má vynikajúci účinok pri večernom použití. Jeho aróma je kombináciou francúzskej magnólie, egyptskej pivonky a afrického moringa, všetko scelené exotickým jantárom, jemným pižmom a vášnivou vanilkou. Poznáte to keď prídete večer uzimený z vonku dáte si horúcu sprchu, čaj a zrazu vám začnú od únavy klipkať oči? Ak áno tak vám tento sprcháč odporúčam. Ja v ňom cítim hlavne magnóliu ktorá jemne prevoňia vašu pokožku a pošteklí vaše zmysli.




Druhým je milvasprchový gél peeling. Obohatení bielym ilom odstraňuje mŕtve bunky z pokožky, čistí do hĺbky, hydratuje a zanecháva pokožku jemnú, hladkú a voňavú. Pravidelné používanie zabraňuje nadbytočnej mastnote a dokonale odstraňuje každodenné nečistoty. Jeho neodolateľná kvetinovo – ovocná vôňa je koktailom vôňí jemných kvetov manga a papáje, v kombinácii s talianskou broskyňou, šťavnatou hruškou a bielym medom. Ako toto za mňa nie už len tá zmes vôní ma odrádza ako výsledky má celkom obstojné. Pokožka je po ňom hydratovaná no ak by som si mala vybrať medzi týmto a relax sprcháčom tak siahnem práve po tom relax.




Poslednou vecou na pokožku je milva mydlo peeling s otrubami z pagaštanu konského. Čistí, exfoliuje a aromatizuje ruky a telo. Jemne odstraňuje odumreté bunky z povrchu kože. Aktívne zložky prenikajú do hĺbky pokožky a vyživujú ju, obnovujú, zlepšujú jej elasticitu, hydratujú a zmäkčujú ju. Ja toto mydlo používam hlavne na ruky. Keďže mám problém počas zimy s tým že ich mám strašne suché tak sa snažím hľadať najlepšiu alternatívu a toto mydlo mi ich najmenej vysúša. Vôňa je super a za tú cenu si myslím že je fajn :)



Poslednými dvomi vecami sú veci na tvár. Ako prvé tu mám milva mydlo anti-akné snechtíkom. Extrakt z nechtíka má antiseptický a protizápalový účinok. Zmierňuje zápaly pokožky a chráni ju pred nadmernou tvorbou mazu, čím znižuje výskyt pupienkov a komedónov. Ja som začala toto mydlo používať práve v čase keď sa mi na brade povyhadzovalo pár zapálených pupienkov a teda po pár dňoch boli preč. Taktiež sa mi pleť zlepšila čo sa mastenia v T zóne týka. Ak hľadáte veľa muziky za málo peňazí tak toto je práve to. 



Poslednou vecou je vodička ani – akné s nechtíkom. Vodička Proti akné z extraktom nechtíka je určená na každodenné čistenie citlivej, mastnej pleti so sklonom k bakteriálnym infekciám alebo vzniku akné. Čistí a osviežuje kožu tváre, odstraňuje sebum a natrvalo eliminuje znečistenie. Sťahuje póry a nedovoľuje ich upchatiu. Čistiaca vodička obsahuje antibakteriálne zložky a úspešne reguluje zvýšenú mazovú sekréciu. Zabraňuje vzniku vyrážok a čiernych bodiek. Neviem prečo no keď si idem s touto vodičkou čistiť pleť tak ma po čistení štípe. Neviem či to je dobré alebo zlé no nesedí mi, dokonca mi ani nevoňia takže za mňa určite nie.




Dúfam že sa vám recenzia páčila a nabudúce sa môžete tešiť na recept :)

Majte sa krásne :) Pá







Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...