10. 11. 2018

DM novinky

Ahoj

Dnes Vám predstavím opäť 3 novinky z DM predajne ktoré ma zaujali :) Je tu vec ktorá mi strašne pripomína leto a aj sa k nemu hodí, no ja sa strašne teším na Vianoce a vlastne sa chystám spraviť aj malý nálet do Dmky  kde chcem nakúpiť pár darčekov :) Určite ma nezabudnite sledovať aj na instagrame kam budem dávať pár typov :) No ale dosť bolo obkecávania môžeme sa pustiť do toho :)





Mám tu dve veci na tvár. Prvou je krém z rady LVLY ktorá bola teraz veľmi ospevovaná. Preto som veľmi rada že som mohla otestovať výrobok z tejto rady :) Ja som dostala na vyskúšanie denný krém s extraktom z medu Manuka. Krém má 50 ml  a dokonalé jednoduché balenie. Krém poskytuje pleti ochranu pred slnečnými lúčmi vďaka OF 15. Extrakt z medu Manuka dodáva pleti intenzívnu hydratáciu, krém obsahuje ešte výťažky z goji, ktorá sa postará o dennú dávku vitamínov. Krém je určení na normálny typ pleti no ja mám napríklad zmiešaný typ a krém mi skvele sedí. Dodáva  pleti skvelú hydratáciu, zjemní ju a prevoňia. Takže ak hľadáte kvalitnejší krém v cenovej hranici do 10 € tak vám určite odporúčam odskúšať tento.







Druhou vecou na pleť je pleťová maska vanilla chai & tekvica. Mojou stálicou z dmky je látková maska no sem tam siahnem aj po takomto dvoj balení. Táto maska má ošetrujúcu formulu s extraktom z tekvice, pantenolom a ošetrujúcimi lipidmi dodávajú pleťi vláčnosť. Pleť je uvoľnená, jemná a ošetrená. Vitamín E má antioxidačné vlastnosti a podporuje ochranu pleti pred UV – vplyvmi.  Vôňa je úžasná, taká typická jesenná. Pleť je po nej jemná, rozžiarená, hydratovaná a dokonca potláča aj začervenanie. Aj cena je super :)



Posledná vec alverde osviežujúci sprej bio – kokosová voda. V prvom rade som milovník kokosu takže už len tá vôňa je pre mňa úžasná. Za ďalšie je úžasná veľkosť má 150 ml a stačia dve streknutia a cítim ho cely deň. No a posledná vec je že je určení ako na telo, tak na tvár a vlasy. Asi si ho ale schovám na jar a leto lebo je to vážne úžasná vôňa :)





Ak nemáte čas ísť do dmky tak vám určite odporúčam aj e-shop ja som tam teraz ale dve hodiny strávila a ponachádzala som veci ktoré som napríklad v predajni nenašla. A keďže sa blížia Vianoce tak som už videla v predajni aj nejaké adventné kalendáre tak sa určite na ne mrknite :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...