16. 1. 2019

Krásy Slovenska a Čiech - Rajecká Lesná a Čičmany



Vítam Vás pri ďalšom novom formáte článkov.

Keďže s priateľom dosť cestujeme po Slovensku a Čechách tak som sa rozhodla že vám sem budem dávať aspoň pár fotiek z našich výlet pre inšpiráciu. 




Dnes som sa rozhodla pre Rajeckú Lesnú a Čičmany. Tieto dve miesta mi prirástli k srdcu či už pre ich krásu alebo srdečnosť ľudí ktorý tam bývajú. Neraz sa mi stalo že som išla po Čičmanoch a ľudia ma tam pozdravili preto že sú taký. No a čo sa týka Rajeckej lesnej tak tam to dvojnásobne platí. Keďže to nemáme až taký kúsok tak vám čo sa jedenia týka určite odporúčam Penzión u Hromadov ktorý je v Rajeckej Lesnej. No a už Vám sem dám len fotky.





















Dúfam že sa Vám prvý typ páčil a bude to len a len lepšie, čo sa aj fotiek týka :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...