1. 12. 2018

Christmas TAG



Krásny prvý adventný víkend vám želám. Konečne som sa dočkala a nastal ten najkrajší čas v roku. Milujem Vianoce a ich atmosféru. Denne sa stretávam z množstvom ľudí a aj keď sa všetci niekam náhlia, tak sa nájde aspoň pár ľudí ktorý nám zaželajú krásne sviatky :) Pomaly začínam ž piecť a všetko zdobiť. Tento rok by som chcela spraviť viac vianočných článkov, tak dúfam že mi to vyjde :) Zatiaľ začnem aspoň vianočným TAGom. Tak sa môžeme pustiť do toho. 

 


Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Ja sa na Vianoce teším celoročne. Ako som písala vyššie milujem tú atmosféru a všetko vôkol toho. No všetko začínam riešiť v októbri, čo komu kúpiť, čo upiecť, aká bude výzdoba a podobne.

Máš adventný kalendár?
Mám a to dokonca dva. Jeden je čajový adventný kalendár od sonnentor. Písala som o ňom článok ktorý nájdete TU. No a druhý je čajový ktorý mi kúpil J a je od air wick.



Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Klasika v podobe popolušky, sám doma 1 a 2, grinch a potom už novšie ako rozprávky pre Emu, andel páne 1 a 2.

Aký je tvoj typický vianočný deň?
Klasika ráno vstaneme a najeme sa (nie nedržíme pôst). Potom sa prezlečiem, niečo upracem a idem variť. Večeriame hríbovú polievku, rybu a zemiakový šalát. Šalát robím vždy deň dopredu. Keď mám už všetko uvarené tak umyjem riad a idem nachystať ostatné veci, nachystám stôl, spravím si kávu, posedím si a potom sa idem osprchovať, prezliecť a namalovať. Po večeri si ideme rozbaliť darčeky. Potom sa oblečieme a ideme ku priateľovým rodičom. Tam si posedíme, pozrieme popolušku :D ,rozbalíme si darčeky a ideme domov. Doma sa prezlečiem, odlíčim a bud ideme ešte pozerať telku alebo idem spať.

Čo varievate na Vianoce?
Ako som písala vyššie tak hríbovú polievku, rybu a šalát.



Máte nejaké vianočné tradície?
Samozrejme že máme. Oblátku s medom pred polievkou, rozrezávanie jabĺčka a rozlúsknutie orecha.

Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Je ich veľa. Od klasických kolied až po moderné. Ale najviac asi Ewa Farná – Vánoce na míru a este Gott, Habera a Dvorský – svet lásku má.





Živý alebo umelý stromček?
Určite umelý stromček. Od malička som na neho naučená. Bývame na byte takýe to je pre nás určite praktickejšie.

No a sme na konci TAGu. Dúfam že sa Vám páčil a tešíte sa aspoň trochu na Vianoce, len pre ich atmosféru. Ja si ich tento rok chcem užiť a hlavne si oddýchnuť :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...