24. 11. 2018

V kuchyni - detská jablková výživa

Ahoj
Po strašne dlhej dobe som sa rozhodla pre vás nafotiť a napísať článok z ďalším receptom. Tento rok sa nám opäť urodilo veľa jabĺk. Okrem klasických koláčov som sa rozhodla spraviť aj jablkovú detskú výživu ktorú milujem. Vopred sa ospravedlňujem za fotky, keďže som ju robila večer.




Ingrediencie
2,6 kg jabĺk
cca 2,5 dcl vody
škorica (ja som použila bio mletú druh Cejlon od Sonnentor)
vyšší hrniec s pokrievkou
ponorný mixér
zaváraninové pohára

Postup



1. Jablká si očistíme, nakrájame a zbavíme jadierok.





2. Nakrájané jablká dáme do vyššieho hrnca, zalejeme vodou, posypeme škoricou, prikryjeme pokrievkou a na miernom ohni varíme.






3. Zhruba po 10 – 15 min odokryjeme a premiešame.

4. Ak sú jablká už mäkké alebo dokonca majú až takú blatovú konzistenciu tak ich odstavíme z plameňa, posypeme ešte škoricou a dobre premiešame.

5. Keď máme zmes dobre premiešanú tak ju rozmixujeme ponorným mixérom. Ja si tam nechávam kúsky jabĺk keďže sú mäkké.




6. Ešte za horúca nalejeme do pohárov. Pevne utiahneme a otočíme naopak. Prikryjeme utierkou a necháme odstáť 24 hod.



Tento recept je veľmi ľahký a rýchly. Samozrejme si tam môžete pridať aj iné ovocie a cukor :)
Dobrú chuť :)

Majte sa krásne :) Pá

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...