18. 10. 2017

Čo mi nesmie cez jeseň chýbať?


Ahoj


Dlho som premýšľala ako článok o jeseni napísať. Pôvodne som chcela písať o jesennej inšpirácii, no tento rok pri zhone v práci som nemala čas niečo vytvoriť a z netu sa mi nič nepáčilo. Tak som sa rozhodla napísať aspoň také moje jesenne must have J


Jesenná tapeta na telefóne
Sú dni kedy sa mi nepodarí ísť sa prejsť. Buď prší alebo sme s J celé dni v práci, takže nemáme možnosť sa ísť prejsť. Preto si jeseň spríjemňujem aspoň nejakou tapetou.


Šálka teplého čaju
Je to taká moja večerná rutina. Hlavne keď prídem večer domov unavená z práce, tak si spravím večeru a k tomu šálku teplého čaju. Rada si spravím čaj na spánok alebo nejaký dobrý sypaní.

Dobrá kniha
Snažím sa v poslednej dobe viac čítať. Mám množstvo neprečítaných kníh. Viem že to bude ťažké no chcem si dať knižnú stopku. Už mi chýbajú len dve knihy ktoré chcem a to Milostné dopisy slavných mužu a novinka ktorá má vyjsť Monike Wurm Hviezda nad arabským peklom. Strašne sa na ňu teším a dúfam že sa mi ju podarí do Vianoc kúpiť. Bude to darček odo mňa pre mňa. Keďže je Monika moja obľúbená autorka a mám všetky jej knižky J


Filmy a seriály
Taktiež rada pozerám filmy. Určitý žáner nemám, musí ma to zaujať a so seriálov  Simpsonovci, Priatelia, Glee  a Ženy z rodu Gilmorovcou.

Sviečky
Rada pálim sviečky a vosky. Takže príchodom jesene začínam. Tento rok by som si chcela ešte zaobstarať veľkú sviečku od YC a asi to bude home sweet home.

Svetre a kardigány
Milujem veľké svetre a kardigány, čím väčší a teplejší tým lepšie. Ja osobne mám rada všetky ročné obdobia, no zbožňujem ten pocit keď sa môžem zachumlať a byť v teple. No a úplná topka je keď mám krásne voňavú aviváž a on vonia po nej.


Čiapka a šál alebo šatka
Taktiež ako pri svetroch. Čím mi je teplejšie, tým mi je lepšie. Skôr mám radšej také jednoduchšie farby. Nie také čo moc kričia.

Hrubé ponožky
Keď mi začne byť zima na nohy tak to je už u mňa kritické. Takže počas jesene a zimy sú u mňa základom hrubé ponožky.

Pečené gaštany
Práve pečené gaštany sú základ jesene. Viem že ich mama aj varieva, no mne viac chutia práve pečené.

Prechádzka
Radi sa chodíme s J poprechádzať. Ak sa nám nepodarí do parku tak aspoň pri rieku Nitru ktorú máme kúsok od domu.

No a toto je všetko. Ešte by som možno doplnila jesenný kabát a čižmy ale to je hádam samozrejmosť. Ako som písala ja mám rada každé ročné obdobie a snažím sa na ňom hľadať niečo pozitívne s čím si ho spríjemním J
Majte sa krásne J

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...