1. 10. 2017

Jesenný TAG


Ahoj


Konečne nám začala jeseň a s ňou tu máme aj môj obľúbení jesenný TAG. Jeseň mám rada už len z toho dôvodu že je krásne farebná, začínajú byť chladné večeri ktoré môžem tráviť s J doma s čajom pri našom seriály alebo len tak si čítať. No viac sa dočítate v dnešnom TAGu


Obľúbená vôňa sviečky?
Momentálne skôr pálim vosky a asi najviac pálený je teraz Yankee candle home sweet home.






Káva, čaj alebo horúca čokoláda?
Čokoládu skôr preferujem v zime. Káva je moja denná stálica ale samozrejme nepohrdnem ani šálkou dobrého čaju.




Meníš svoje líčenie na jeseň?
Asi ani nie, moc sa teraz nelíčim lebo moja pleť je taká všelijaká. No keď sa nalíčim tak si skôr potrpím na výrazné pery.



Obľúbené jedlo v tomto období?
Určite polievky, pečené zemiaky, palacinky a samozrejme jedlá z húb a dyne.





Čiapka alebo šál?
Doma mám veľa šatiek a šálov. Na začiatku nosím len tie, no keď už je vážne chladno tak vyťahujem aj čiapku.



Najčastejšie nosení sveter?
Mám 4 najčastejšie nosené svetre. Prvý je šedý kardigán z pepca, druhý je strieborno šedý kardigán ktorý som kúpila od kamarátky, tretí je bordový sveter ktorý som dostala pred 2 rokmi na Vianoce od J a štvrtý je čierny sveter ktorý mám už asi 4 roky.



Obľúbený lak na nechty?
Červený od essence, ktorý krásne kryje, má sýtu farbu a dlho vydrží.



Tvoja najkrajšia jesenná spomienka?
Také tie detské ako zbieranie gaštanov a podobne no a teraz v dospelosti asi sťahovanie keďže sme sa minulý rok v októbri sťahovali.

Obľúbená vôňa?
Na jeseň a cez zimu mám radšej ťažšie vône a mojimi favoritmi sú práve tieto B.U., Femme, KillerQueen, Outspoken a Paco Rabanne 1milion.



Ako rada tráviš čas v tomto ročnom období?
Keď je pekne tak sa rada idem s J prejsť, keď prší tak zase čítam alebo pozerám seriál. Záleží od počasia.



No a to je na dnes všetko, dúfam že sa vám TAG páčil a do decembra mám ešte pár jesenných článkov naplánovaných. Užite si toto krásne obdobie.

Majte sa krásne J Pá.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

I Can Academy - I CAN Motivačný diár a diár Srdce ženy 2024

  Vítam Vás pri poslednom tohtoročnom článku. Dúfam že ste si Vianoce užili naplno, ja osobne mám asi 10 fotiek z celých Vianoc...